مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:062023-06-19اقتصادي

فارس من| آخرین تحولات مسکن ملی یاسوج با خبر خوش تامین زمین 60 هکتاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ ساخت مسکن برای محرومان و مستضعفان و قشر بی سرپناه جامعه کاری بزرگ و پسندیده بود که از دولت نهم و دهم آغاز شد و در کل کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد مسکن مهر کمک بزرگی برای خروج افراد بی سرپناه از وضعیت نامناسب آن روزها بود.

دولتی که آجر روی آجر نگذاشت دولت نهم و دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات بزرگی در زمینه خانه دار شدن افراد محروم انجام داد و در تمامی نقاط این استان و شهرهای مختلف مسکن مهر به صورت انبوه ساخته شد و همان موجب گردید تا مشکل بسیاری از مردم در آن مقطع برطرف شود.

اما با روی کار آمدن دولت یازدهم و دوازدهم عملاً مسکن مهر در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد متوقف شد تا جایی که حتی مسئولان آن دولت از جمله وزیر مسکن و شهرسازی به جای پرداختن به رویه قبلی آن را مورد نکوهش قرار داده و مسکن مهر را جز اقدامات پوپولیستی دولت نهم و دهم قلمداد کردند و عملاً آجری روی آجر در آن دولت گذاشته نشد و همین موجب گردید تا دوباره در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و البته در همه نقاط کشور مشکل مسکن ایجاد شود.

اما دولت قبل برای سرپوش گذاشتن بر کم کاری و سهل انگاری خود، طرح مسکن ملی را در دستور کار قرار داد و البته اقدامات ابتدایی و جزیی نیز انجام شد تا اینکه دولت سیزدهم روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آخرین تحولات مسکن ملی یاسوج با خبر خوش تامین زمین 60 هکتاری

فارس من| آخرین تحولات مسکن ملی یاسوج با خبر خوش تامین زمین 60 هکتاری